Monday, May 6, 2013

Oblaci, sivilo i kiša...

Iako je dan počeo tmurno, nismo dali da nam to pokvari raspoloženje. Digli smo se puni entuzijazma da će se vrijeme vjerojatno do sredine dana popraviti pa ćemo raditi naše uobičajene aktivnosti (duge šetnje, druženja i igre). Počeli smo dan ukusnim domaćim, možemo nazvati standardnim doručkom; prepečenim kruhom, maslacem i domaćom marmeladom od šljiva koju radi moja mama.


Onda se druženje prebacilo u dnevnu sobu gdje smo s malenom igrali kojekakve igre samo da ju zabavimo. Za djecu su ti tmurni i kišni dani najgori jer sve one "kućne" igre i igračke uopće nisu zanimljive, pa smo bili primorani izmišljati samo da joj bude zabavno.Malo poslijepodne smo uspjeli izići vani pa sam uspjela fotkati neke zanimljivosti iz moga vrta.
:)





Ubrzo smo se morali vratiti u kuću jer je počela kiša. Srećom kolačići i kava su spasili dan. Iza polu otvorenog prozora čuo se cvrkut ptica i šuškanje kišice. Miris tople kave i kolačića koje sam jutros ispekla izbrisali su i one male tragove nezadovoljstva na našim licima koje je donijela kiša.


Do sljedećeg posta uživajte!!!

2 comments:

  1. Tonka lijep pozdrav,drago mi je da sam na tvom blogu,jer dijelimo ista uživanja:)

    ReplyDelete
  2. Pozdrav mojoj najdražoj blogerici :)

    ReplyDelete