Tuesday, October 14, 2014

Jabuka...

STME

Jabuka simbol ljubavi, zdravlja, sreće i napretka. Nekada su je naši pradjedovi i djedovi  darivali samo onoj dijevojci koja bi im zapela za oko (kako je znala reći moja baka). Danas ju svi poznamo kao najrasprostanjeniju i najpoznatiju voćku. Dok sam bila mlađa ovo vrijeme godine sam posebno voljela.  Kad bi kao dijeca došli kod bake uvjek bi nas ponudila sa predivno mirišljavim jabukama iz svoga vrta. I dan danas pokraj stare kuće stoji ta jabuka i vjerojatno svake godine već narednih nekoliko njen plod završi na podu jer  nema ko da ga ubere. Baš u čast tim ljepim vremenima i mojoj baki ide ovaj post.





Nedjelja je bila rezervirana za maleni izlet nedaleko od Montreala, na jednu malu plantažu jabuka. Iako smo isprva mislili kao ćemo samo uživati u šetnji i razgledavanju okoliša, primjetili smo da za nekih 15$ možeš dobiti vrećicu i nabrati koliko god jabuka stane u nju (u svaku stane više od 5kg). Uzeli smo nekoliko vrećica i krenuli u pustolovinu :). Dan je bio predivan i okolo je bilo mnogo obitelji, mladih parova, dječice koji su uživali u pikniku ispod jabukovog stabla i puneći svoje vrećice za ponjeti doma. 






Kad smo krenuli u berbu od divnog mirisa jabuka vratio mi se onaj osjećaj iz djetinjstva. Bilo mi je drago da je naša L. uz nas i da osjeti tu ljepotu i miris. Bila je oduševljena količinom jabuka koje su se prostirale kao sagovi ispod svakog stabla. Cvrkutala je poput malene ptičice, trčkarala okolo i pomagala u berbi. A onda se malo umorila i ogladnila.


Dok su neki radili L. je bila moralna podrška.




Ubrzo su vrećice bile pune i odlučili smo malo uživati u cjeloj toj idili. Ubrzo ćemo  posjetiti opet ovo mijesto, a sljedeće ljeto idemo u berbu borovnica i kukuruza. Ovaj tjedan je rezerviran za pravljenje džema i nekog finog kolačića. 


-Tonka-  





No comments:

Post a Comment