Saturday, June 1, 2013

Proljeće ili jesen!?

Vrijeme je već danima kišovito i tmurno. Temperatura više nalikuje onima u studenom, iako smo nadomak ljetu. Već mi je dosta da svoj vrt moram gledati iza zatvorenog prozora, te na bilo koju zraku sunca koja slučajno iziđe trčim van da vidim jel mogu nešto napraviti.  Istina sve buja i moj vrt djeluje poprilično dobro, al i meni i mojim biljkama potrebno je malo SUNCA. Uspjela sam nešto fotkati u nekih pola sata dok nije padala,a to su ovih dana rijetki trenutci mog izbivanja iz kuće.




 E s ovim se stvarno ponosim, moj vrt izgleda odlično. Ovo je prvi put da imam povrtnjak od kad sam se udala. Naime moji roditelji od kad ja znam za sebe imali su povrtnjak pun raznolikog povrća, kojega bi bilo previše za nas pa su susjedi i prijatelji uvijek dobivali svoj dio. To mi je jako falilo jer sam uvijek voljela boraviti u povrtnjaku koji je na ljeto imao svoj čudesni miris.Rajčice, krastavci, paprike raznih veličina oblika i sorti, patlidžan, tikvica te špinat i blitva bili su neizostavni. Ja sam opet na početku i iako nijedan početak nije lagan ovom se baš veselim. Sigurna sam da će iz ovoga izići mnogi sijani recepti od kojih ću neke podijelit s vama.

 
    
A sad čekam sunce tako da moj povrtnjak još više dobije na boji, veličini i plodovima.

Veliki pozdrav od Tonke :*

No comments:

Post a Comment