Saturday, June 8, 2013

Jagode i Čokolada mmmm....

Dan je započeo odlično :) sunce, cvrkut ptica, i miris palačinki! Obožavam vikend kad mogu okupiti svoju malu obitelj da zajedno doručkujemo. Tada se potrudim da moji najmiliji uživaju u okusima i mirisima od ranih jutarnjih sati.

Ovaj put sam uz svoje čokoladne palačinke poslužila i jagode koje su svojim mirisom i okusom obogatile ovaj obrok. Jagode su sad neizostavne u  mojoj kući jer ih svih troje volimo, te ih volim raditi na puno načina, i svaki način je odličan. Ovim sam palačinkama dodala malo kakaa da bi dobile ovakvu boju te sam ih punila sa čokoladom koja je za nas neizostavna kod slastica. 




Vjerujte mi bilo je ukusno kao izgleda, a jako je lagano za pripremiti. Jako volim ovo vrijeme kada ima toliko sočnih podova za osvježiti se. A sad žurim jer subota je moj dan za pospremanje.
Do sljedećeg puta veliki pozdrav :)

No comments:

Post a Comment