Saturday, June 29, 2013

Plavo, bijelo i šoljke

Već dugo nisam pisala jer smo imali malo renoviranje po kući (koje je potrajalo malo duže nego smo se nadali), a uz kućanske obaveze i maleno dijete teško da sam imala vremena sjesti  za računalo.
Velika sam ljubiteljica dizajna interijera pa se kad god mogu počastim nekim časopisom bilo našim ili stranim o uređenju doma. Jako volim starinski ugođaj i velika sam ljubiteljica bijele boje pa tako dosta namještaja u mojoj kući je bijelo. Naravno u tu bjelinu uklopim se detalje te biljke (kojih sam veliki ljubitelj) koji od svega toga naprave jednu veliku ali zanimljivu cjelinu. Ovaj put ću pokazati svoj mali hodnik koji je nekada izgledao jako jednolično dok u njega nije došla klupica po savršenoj mjeri :)

Često sam razmišljala što staviti u tako mali hodnik, a da to nije samo komadić namještaja koji ničem ne služi. Klupicu sam kupila i sama ju sastavila jer nisam mogla dočekati da vidim kao će izledati, a i tim dobro doći jer sad imamo mjesto gdje obuvamo cipele. Čak je jedan košara poslužila za odlaganje malenih cipelica moje curice.

Onda su došle ideje kako da malo dekoriramo s obzirom da je ljeto. Školjkice, ribice, stara kućica za ključeve i figurica galeba bili su pun pogodak. Plavo bijelo je uvjek dobrodošla ljetna kombinacija.




Moje ljeto je počelo, ako sa suncem, vrućinama i kupanjem tako i sa ljetnim dekoracijama. Nakon svih ovih radova dobro nam je došlo da se malo i zasladimo. Tu su nam pomogle moje brze košarice od narandže i čokolade.Njima se najviše veselio moj  dragi koji je zaslužan za većinu radova, i koji je unatoč svom poslu ugađao mojim željama i željicama. Ah a koga ne pridobiti čokoladom :)


Uživajte :* 

No comments:

Post a Comment