Monday, July 15, 2013

Moj maleni kutak

Sa svih strana se čuje žamor i veseli glasovi djece koji uživaju u kupanju. Da ljeto je već odavno tu ali nas more mora čekati još koji dan. Glavno da su dani bez temperature i doktora prošli, sad odbrojavamo kad ćemo uživati u našem moru.Već smo prvo kupanje obavili početkom lipnja, e onda je moju malenu napala virozica tako da smo dva tjedna proveli u kući. Hvala Bogu na klimi koja nam je bar malo olakšala muke. Ovih  mi dana često padne na pamet ona stara "Tako blizu, a tako daleko" (pod tim mislim na more). Punim baterije šetnjama uz more i veselim se kupanju sa svojom malom obitelji. I onda kada nemam više snage spasi me moj kutak.












Uz omiljenu vodu s kriškama limete ugodnu glazbu i omiljeni časopis uživam. Volim se ušuškati zajedno sa svojom kćerkicom  na hrpu malenih jastuka i opustiti se. Ljubav koju mi pružaju moj dragi i naša malena djevojčica je neopisiva, te zbog njih i onu najmanju mrvu snage usmjerim na sve dobro koje imam oko sebe. Čak i kad je nekad zaista teško, imam svoj oslonac i dva najljepša osmjeha koji upotpunjuju svaki moj dan. 




Svi moramo imati neki svoj ispušni ventil, jer tako dolazimo do snage za dalje. Ja svoju crpim iz svog doma, vrta i onog što je najvažnije obitelj. <3






No comments:

Post a Comment