Monday, October 7, 2013

Prehlada, čaj i prva vatrica

STME

Vikend smo počeli sa prehladom koja na žalost još uvijek traje. Ja sam se odmah okrenula  prirodnoj medicini te su me propolis i kamilica moje mame spasili. Još ona traje al ne dam se ja tako lako. Malena je sad puno bolje, al ne i Dragi koji je unatoč bolovima, kašlju, temperaturi, grlobolji morao ići na posao. Čaja ovih dana nikada dosta, pili smo ga na litre i litre kao i domaćeg meda od bora koji je nestao za par dana. Ovih se dana sve spojilo kiša, sivilo, hladnoća i prehlada. Al unatoč tome nismo neraspoloženi uživamo družeći se u toplini našeg malog doma.










Nakon što sam izvela psa, pokupila igračke, spremila malenu na spavanje te odpratila muža na posao, nastavljam liječiti i posljednje tragove prehlade koji su ostali. Šalica čaja, udobna pidžama, pomno odabran film i pucketanje vatre- Neprocjenjivo. 

Do sljedećeg posta veliki pozdrav i ugodan osatak radnog tjedna.


-Tonka-







No comments:

Post a Comment