Tuesday, October 29, 2013

Sve je fino uz komadić domaćeg kruha

STME

Dani su topli gotovo ljetni, sunce nas već danima drži van. Mnogo se posla napravilo zahvaljujući ovom vremenu, vrt je čist i posađene su jesenske sadnice, drva su iscjepana i složena, tako da nas hladnoća kad god došla neće iznenaditi. kako je jesen uvijek me u to vrijeme uhvati volja za domaćim kruhom. Domaći kruh me jako posjeti na moju mamu, koja ga je pekla svaki dan za nas djecu bez obzira na godišnje doba. I sada ga radi al kako ona kaže "Nema ga tko pojesti", zato što smo svi nekako pronašli svoj put i sad imamo svoje obitelji , a ona i tata su sami. Ovaj post je za moju mamu, koja je odgojila petero divne djece i još uvijek ima vremena da nas svih posluša i da nam dobar savjet. Kruh je samo maleni dio onoga što me je naučila.







Za manji kruh je potrebno:

75 dkg brašna tip 500
1 žličica soli
1 žličica instant kvasca
sjemenke suncokreta i zlatnog lana

PRIPREMA:
U veću zdjelu staviti brašno, sjemenke suncokreta i lana (po želji ali ne previše) te izmješati. Dodati sol oko rubova zdjele , a kvasac u sredinu te pomalo dodavati mlake vode dok ne dobijemo kompaktnu smjesu, malo gnjeckavu. Ostavimo na toplom mjestu da se diže sat vremena, a u međuvremenu promiješati 2-3 puta. Nakon sat vremena staviti u lim i po vrhu posuti sjemenke. peći dok ne dobije zlatno smeđkastu boju.




Ukusan je kako i izgleda. Hvala ti mama za sve čemu si me naučila., nadam se da ću i ja uspjeti bar u pola biti kao ti. Volim te Mima moja ♥.

                      Pozdrav do sljedećeg posta -Tonka- 

No comments:

Post a Comment