Thursday, January 16, 2014

Cvjetni siječanj

STME

Sve je tako brzo prošlo., pečenje kolača, kićenje bora, doček Nove godine! Po vremenu bi se reklo da smo sve to slavili u rano proljeće. Temperature su iznad očekivanih tako da je veliki dio moje zimske garderobe već spreman za Kanadu. Dok se tu šećemo u tankim jaknama i tenisicma, tamo su temperature debelo ispod 0 čak je prije par dana iznosila -52. Bez obzira na sve radujem se novom početku i životu na drugom kraju Zemlje :). Rastuži me pomisao da ću morati ostaviti svoj vrt, to je moja oaza mira i bijeg od svih problema i briga. Ipak on će ostati u dobrim rukama, a ja ću svoje utočište naći u nekom drugom vrtu uz kojeg će mi trebati dodatna obuka iz vrtlarstva s obzirom na njihove temperature.














Moj vrt je ovih dana predivan, budi se iako je siječanj. U svakom kutku se može vidjeti nicanje lukovica, pupoljci  procvietale japanske dunje, malenih jaglaca i tratinčica, a zna se naći i pokoja ružica. Gušt mi je gledati kako se priroda budi i nadati se da veljača neće svojim mrazom uništiti taj lijepi prizor. 
Kako u vrtu tako i u kući pupoljci orhideje i zumbula mi izmame osmjeh na lice kad vidim da će svojim cvijetom ukrašavati moj dom.





Tu i tamo između pakiranja i uživanja u prirodi nađem vremena za jednu kavu i slatki zalogaj. 
Mislim da se za to uvijek nađe vremena ;)

-Tonka- 






















No comments:

Post a Comment