Wednesday, March 12, 2014

Spremanje , spremanje, malo uživanja i onda sve ispočetka

STME

Nema me već neko vrijeme. Moje vrijeme je bilo preodređeno za odmor prije velikog spremanja i pakiranja. Tri tjedana sam provela kod svojih roditelja s malenom dok je tata morao biti doma jer je imao puno obaveza vezanih uz sad već bivši posao i papire vezane za put.,Valentinovo (iako tom baš i ne predajemo veliku  pozornost), Dan žena i rođendan od mog tate i 2. rođendan mojeg malenog sunca smo proveli u jako lijepom okruženju uz puno dragih ljudi. Baš onako kako sam htjela jer sam svjesna činjenice da se jedno određeno (dugačko) razdoblje nećemo vidjeti. A onda smo se vratili doma u realnost. Kartonske kutije su dio svakodnevice i svaki dan ih je sve više. Unatoč tomu želim što više provoditi vrijeme vani s malenom tako da su naše igre po vrtu čisti gušt i uživancija.





Želimo što više osjetiti ovaj proljetni miris i guštati u početcima proljeća, jer nas pak u Montrealu čeka prava zima. Tamo još uvijek ima snijega i očekuju ga i cijeli travanj, tako da moramo biti spremni s pravom zimskom opremom. Umjesto da sad kao i prethodnih godina već vadim proljetne i poneke ljetne stvari kod mene pripreme za zimu baš sad počinju :).
Uz puno posla, igre, druženja ipak moram kuhati tako da mi je svaki dan doslovno cijeli ispunjen. Ne žalim se kuhanje me čini sretnom i uživam kuhati svojoj maloj obitelji, a oni naravno jako vole jesti. 







Jučer je to bila pizza s povrćem i tunom, slike govore sve. U sljedećem postu budem napisala recept jer zaista vrijedi probati. Od tijesta, dodataka, začina, mješavine okusa., od prve do zadnje stavke PREUKUSNO. 

- Tonka-

No comments:

Post a Comment