Tuesday, April 1, 2014

Uranjeni rođendanski poklon

STME



Dva dana prije mog rođendana stiže moja draga M. s malom kutijicom. Iznenađenje bez pretvaranja jer u cijeloj ovoj zbrci više niti ne znam koji je dan. Nema kraja mom iznenađenju kad sam otvorila, bilo je to nešto što želim već dosta dugo.







Predivne naušnice od paške čipke. Oduševljeno gledam u svoju M. koja me uvijek iznenadi i bez prigode. Sad će moja draga biti četo blizu mene, i uvijek će me ovaj predivni dodatak podsjećati na nju. Već razmišljam o kombinacijama i radujem se što sa sobom u Kanadu nosim autohtoni hrvatski suvenir. 


Paška čipka zaštićena je kao UNESCO-vo nematerijalno dobro. Dok je kolekcija (sa preko 127 eksponata) koju paške sestre benediktinke čuvaju i skupljaju više od 150 godina Ministarsvo kulture RH proglasilo kulturnim dobrom Hrvatske.



Još jedan put hvala mojoj M.   koja će mi jako faliti, al se nadam da će me ubrzo posjetiti :).


Pozdrav do sljedećeg posta.
-Tonka-  






No comments:

Post a Comment