Tuesday, July 8, 2014

Menta

STME

Nisam ni mislila da je već toliko vremena prošlo. Tek kad vidim svoj zadnji post shvaćam da me na blogu nije bilo oko tri mjeseca. Falilo mi je pisanje, al sam bila usmjerena na toliko drugih stvari da sam jednostavno bila primorana na malo pauze. Novi grad, novi ljudi, novi sadržaji, a još pola toga nije viđeno.
Al sad sam opet tu :), ovo je za moju M. koja željno isčekuje moj post.



Obožavam mentu, još kao dijete sam voljela kad bi mama zimi napravila čaj od kojeg bi cijela kuća mirisala. Malo kad smo imali kupovne čajeve u kući, zato što je mama uživala sušeći različite ljekovite biljke za čaj. A između svih menta je meni bila na prvom mjestu. I baš dođem u drugu zemlju i u vrtu mi izraste cijela jedna gredica divne mente. Hvala bivšem stanaru, očito da imamo nešto zajedničko.


Čokolada i menta se baš slažu, tako sam ja napravila odličnu kombinaciju svoje čokoladne torte s mentom.





Ukusno je kako i izgleda, upravo jedem jedan komad i pišem :).

-Čokoladna torta s mentom-

Biskvit: 6 jaja
   4 žlice šećera
1 vanilija šećer
4 žl. brašna
4 žl. kakaa
2 dcl mlijeka za natopiti biskvit

Krema: 500 ml vrhnja za kuhanje
300 g čokolade za kuhanje
vezica mente (4-5 grančica)

 Priprema: Biskvit napraviti na uobičajan način, znači pomješati jedan po jedan sastojak, preliti u kalup za tortu i peći na 180 30min, probosti čačkalicom da budete sigurno da je pečen. Ispečeni biskvit preliti sa 2dcl mlijeka i vratiti u  isključenu rernu kojoj ostavimo poluotvorena vrata. 
Vrhnje za kuhanje staviti u lonac da se zagrije, al da ne prokuha. Dodati mentu i miješati svako nekoliko unutar 20 min. procijediti u drugi lonac i polako dodavati čokoladu. Kad se čokolada otopi u vrhnju krema je gotova. Ostaviti da se ohladi al ne potpuno, te preliti preko biskvita. 
U hladnjak staviti tek nakon što bude sobne temperature, i najbolje držati preko večeri.








Odlična torta za ove vruće ljetne dane, i za velike čokoljupce ;).

-Tonka-  


No comments:

Post a Comment