Wednesday, September 17, 2014

Prve hladnoće, novi stan i dolazak jeseni

STME

Dolaskom rujna stigle su nam i prve hladnoće. Jutra ne prolaze bez tople deke u koju se dobro ušuškam dok ispijam svoju jutarnju kavicu. Iako mogu reći da je ovdje ljeto trajalo svega mjesec ipol i bilo su jako ljepa vremena u srpnju i kolovozu, jako sam se obradovala ovom zahladnjenju i jutarnjim temperaturama od 6 stupnjeva.



Plus tomu što volim ovo vrijeme godine i što se veselim bojama jeseni, jako sam sretna što smo pronašli idealan stan za našu malu obitelj. Malo puta se dogodi da kad tražiš mjesto za život na prvu dobiješ sve što si zamišljao. To se nama dogodilo ovaj put, stan u mirnom naselju okružen prirodom i parkovima. Sjećam se kad smo muž i ja prvi put kročili u njega u isti glas smo rekli to je to. Gospođa koja nas je vodila u razgledavanje nije razumila ni riječi al je na izrazima našeg lica znala da nas je osvojio.


 Divan je osjećaj buditi se u jutro s pogledima na krošnje stabala. Ponekad imam osjećaj kao da živim u samim krošnjama, jer stalno imam pogled na ptice i vjeverica koje skakuću okolo s jednog drveta na drugo.





Za prvu ruku namjestili smo stan s namještajem koji nam je najpotrebniji i mogu reći da sam zaista sretna jer sam kupila stvari koje sam dugo željela imati. Najviše dominira bijela i bež boja ,a detaljima ću s vremenom dobiti cjelokupnu sliku koju imam u glavi :).
Uživam biti u dnevnoj sobi ispijat svoju kavicu i razmišlajti što još dodati da to bude to.



Tako ja i moja malena uživamo u jutrima okupanim suncem i pogledom u zelenilo krošnji. Ona uz svoje mlijeko i kekse a ja uz svoju kavu. Sklupčamo se ipod tople dekice, i čitamo njene omiljene knjige. Jutro prođe brzinom munje,a  mene čekaju druge obaveze. 



Do sljedećeg posta pozdrav!

-Tonka-  




No comments:

Post a Comment