Tuesday, July 15, 2014

Pesto od korijanera

STME

Korijander je u moju kuhinju ušao prije nekih godinu dana. Gledajući različite kulinarske emisije vidjela sam da dosta svijetski poznatih kuhara koristi korijander u svojim jelima. Jednog sam dana išla malo istraživati i iznenadila se kako se dosta koristi u alternativnoj medicini. Korijander je bogat eteričnim uljima, proteinima, vitaminom C i organskim kiselinama. Više možete pročitati na internet stranicama, iznenaditi će vas koliko je ova biljka zdrava.
A kako ja volim eksperimentirati pesto od korijandra je i rezultat tomu. Probajte nećete požaliti.




Prvi korak je da odvojite lišće korijandera od peteljki, dobro ga operete i ostavite da se posuši.
Od prilike da biste dobili jednu manju zdjelicu pesta potrebno je jedna šaka neočišćenog  korijandera. Ne znam koliko to dođe u gramima, al slika ispod će vam pokazati približnu mjeru.


Uz korijander potrebno je i minimalno 2 pice bilog luka, 2 jušne žlice svježe ribanog parmezana, sjemenke suncokreta (predhodno tostirane par minuta na tavi), maslinovo ulje ( zavisi koliko gusto želite da bude).


Pesto se u pravilu radi u mužaru al možete upotrijebiti štapni mikser ili multipraktik što god imate doma. Ja sam zaljubljena u svoj mužar pa sam se sat vremena mučila, a s aparatom ide puno puno brže. Namučila se jesam al vrijedilo je.


Prvo zdrobite bili luk i kad dobjete pastu onda pomalo dodajte korijander. Nakon što dodate sve lišeće, dodate malo maslinovog ulja i nastavite miješati. u zelenu pastu od luka i korijandera dodate parmezan i suncokretove sjemenke i onda sljedi pravi trening, ako radite s mužarom. gnječite sve dok ne dobijete smjesu sastojaka.


Volim raditi s mužarom jer sama sebi prilagodim koliko će samljeveni biti sastojci. 



Pesto može biti dodatak uz pečeno meso, jako je ukusan kad se prelije preko tjestenine, al moj omiljeni način je namazati ga na kruh.



I to sam odmah napravila jer nisam mogla odoljeti mirisu.




Uživajte!!

-Tonka-  









No comments:

Post a Comment