Saturday, September 21, 2013

Jesen na mom pragu

STME

Dani su sve kraći, jutra i večeri nam pokazuju da se bez dekice i toplijih odjevnih predmeta više ne može, a i mirisi i plodovi sa svih strana nam govore da je već tu. Veselim se danima uz tople napitke , kišne dane i ljenčarenja (naravno kad se za to pronađe vremena :) ) uz knjigu, časopis ili neku seriju na TV-u. Dani su još uvijek lijepi i moje vrijeme odvlači vrt u kojem ima jako puno posla. Ne žalim se jer je to vrijeme kad pobjegnem od ružnih stvari i razmišljam samo o dobrome. Vrt je moja terapija.




Zahvaljujući mojim roditeljima koji su bili u posjeti, u moj su dom ušle razne boje jeseni. Košare su pune jabuka, grožđa, i raznih tikvi. Uz dodatak suhog lišća jesenski dekor je potpun. 







Ljubitelji smo juhica koje su u ovo vrijeme nezaobilazne. Bilo krem ili obična povrtna juha moji se vesele. Dolazi vrijeme za malo težim al naravno zdravim jelima na mom meniju,nečim što nas ugrije i daje nam energiju za cijeli dan.

Ovaj tjedan sam po prvi put radila juhu od Hokaido tikve, moji dojmovi su brzo , lako i jaaako fino.



Uz lijepe prizore s našeg šetališta želim vam ugodan i suncem okupan vikend.

-Tonka-

No comments:

Post a Comment