Monday, September 9, 2013

Mali pregled divnog vikenda

STME

Volim subote i nedjelje provedene sa svojim najdražima. Mislim da je su to dani za uživanje sa osobama koji vam svojom prisutnošću razvesele svaku minutu. Svi mi imamo nekog s kim se volimo družiti i provoditi vrijeme. Ne mora to nužno biti obitelj, al u mom slučaju je tako. Kao i svaka druga zajednička subota, doručak je taj kojem se vesele moj Dragi i moja L. Ja toliko volim zajedničke obroke (kojih preko tjedne nema puno)tako da već petkom planiram kakav će nam biti doručak, kao i ostatak dana. Subotom se obično ustanem iz kreveta ranije od svih i spečem nešto tako da cijela kuća zamiriši. Ove subote to su bili čokoladni zamotuljci.







Između svega ostalog uživali smo u predivnom danu uz otvoren prozor i pogled na našu dunju koja ove godine obiluje plodovima. Odmah mi na pamet dolaze marmelade i slatko od dunja te miris koji će se ubrzo širiti našim domom.







                                 
Ostatak dana smo proveli u jednako dobrom raspoloženju uz šetnje, hranu i druženja. Bilo je tu i razgledavanja izložbi i posjet muzeju, te smo navečer bili premoreni al sretni. U dobrom društvu sve je lijepo, (ma što radili), ponekad je to izležavanje na kauču i gledanje crtića.

Veliki pozdrav i ugodan ostatak tjedna.

No comments:

Post a Comment