Saturday, September 7, 2013

Receptić

STME


Kako obećah u prošlom postu, evo recepta za home made muesli pločice s čokoladom. Ovo je moja inačica poznate energetske pločice Corny Big.


SASTOJCI:

3 šalice zobenih pahuljica s dodatcima (u mom slučaju to je suho voće)
1/2 šalice pšeničnih klica
1/2 šalice suncokretovih sjemenki
1 šalica cornflakesa
1 šalica oguljenih badema u grubo nasjeckanih
po želji grožđica, goji bobica ili nekog dr. sušenog voća
4 žlice sezama

Dobro izmiješati sve sastojke.

U maloj lončiću na smanjenoj temperaturi ukuhati:

2 žlice suncokretovog ulja
2 žlice meda
1 šalicu smeđeg šećera
150 g maslaca

Kuhati 10-tak minuta dok se ne dobije sirup. Izliti u posudu sa izmiješanim sastojcima i sve dobro sjediniti. Smjesu prebaciti u dublji lim obložen papirom za pečenje. Izravnati smjesu u limu i staviti da se peče 50 min. na 130 C. Kad je pečeno ostaviti da odstoji 15 min. i onda rezati pločice po želji. ja na vrh stavim čokoladu jer je neizostavna kod moje obitelji. Pločice su ukusne i bez bilo kakvih dodataka, te su odličan među obrok. Kod mene obično završe u muževoj torbi za posao, a idealne su da nekoga usrećite bez ikakvoga povoda. Samo je potrebno jako malo mašte.




Malo papira za pečenje, dva komada tanjeg konopca  i iznenađenje je tu. Ja sam se odlučila izgleda kao veliki bombončić, a vi naravno dajte svojoj mašti na volju te osladite dan vama dragoj osobi..

 Ugodni rujanski dani, šaljem pozdrave do sljedećeg posta.



No comments:

Post a Comment