Saturday, March 22, 2014

Dan za planiranje ili...?

STME

Dan je počeo tmurno i uz sitne kapi kiše. Planovi da zajedno sa malenom odem na pijacu i popijem kavu sa svojom M. su propali. Nisam se dala oneraspoložiti jer dosta  posla imam bez obzira na vrijeme. Vrijeme je da si ova zadnja dva tjedna dobro isplaniram, da pred samo putovanje ne bude strka.



Šalica toplog čaja za bolji ugođaj i na posao. Usred svega vidim da se kroz oblake probijaju zrake sunca pa trčim do prozora kao ushićeno dijete koje vidi prve zimske pahuljice. Ostavljam svoj planer, šalicu sa još par gutljaja čaja, oblačim tenisice i za nekih 10 minuta već sam u šetnji. Malena pjevuši u svojoj trokolici, a ja i moj Dragi veselo hodamo po našoj svakodnevnoj ruti. Nisu nas smetali ni pelud od borova koja leti na sve strane i ostavlja žute tragove svuda okolo, ni kapi kiše koji su padali po nama dok su se grane njihale na vjetru. Uživali smo!



Vraćamo se doma s planovima što kuhati i kako provesti poslijepodne. Malena se penje na kauč, ušuška se ispod svoje dekice i zaspi, za njom se penje i maleni Dante (psić moga svekra), muž ide na druženje s prijateljem, a ja za štednjak da pristavim subotnji ručak. 





Kako mi samo ovi proljetni dani izmame osmijeh na lice. 
To je pravi lijek za mene. A ostatak planiranja ostavljam za sutra :).



Ugodno i lijepo provedite vikend. Ako ništa od sunca i šetnje, onda bar uz knjigu i šalicu kave!

Do sljedećeg posta veliki pozdrav. 

-Tonka-  


No comments:

Post a Comment